Alla inlägg under juni 2011

Av Annica - 10 juni 2011 23:46

Klockan 5 i morse blev jag väckt av nån som låg och snackade för fullt som senare övergick i gnäll....vällingdags! Det var lilla Miira, mitt barnbarn, som tyckte att alla skulle vakna. Efter vällingen så tror jag hon slumrade till en liten stund, för det blev i alla fall tyst. Jag slumrade till också...


Tre timmar senare, runt 7.30 tror jag, vaknade jag igen. Den här gången av ett tjoande, trumpetande, tutande och glada människor som sjöng för fullan hals.

Nee, jag fyller inte år idag. hehe Det var studenterna som uttryckte sin lycka! :))

Hela dan har man lyssnat på detta...funderar vad dom har för tankar om framtiden...fast just idag tänker väl dom inte på det förstås... 


Jag och PJ gick med Mindi en sväng för kissrundan. Det var riktigt lugnt på stan faktiskt. Inte så mycket folk som man trodde det skulle va. Men dom har kanske inte vaknat än...? Ha ha ha 


Himlen är magiskt rosa. Nästan ceris...Det blir nog kanonväder i morgon också...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards