Alla inlägg under maj 2011

Av Annica - 12 maj 2011 10:36

Suttit på ballis i solen och njutit av min första mugg kopp kaffe i dag...  I går blev det bara nån kopp på eftermiddan eftersom min mage var heeelt i uppror. Men i dag känns det bättre.


Håller fortfarande på med dessa lådor som aldrig verkar ta slut. Har försökt röja undan lite i kontoret/gästrum/pysselrum för att få plats med lite där.  På lördag är det ju dags för "Matstafetten" igen och då vill man ju ha fått liiite i alla fall. Ja ja....det funkar nog.... :)) Måste va optimistisk!!


Såg precis min lillpruppen gå förbi med särskolan, kanske var dom på väg till Lillänget. Och ingen mössa! Och det blåser ju sååå! Hm.... Han som kan få problem med sina öron. Han har ju så trånga hörselgångar så det blir lätt problem.


Klockan 13 idag ska vi på utvecklingssamtal på särskolan. Spännande!

Av Annica - 11 maj 2011 16:30

Phu!!


Börjar känna mej lite bättre... Men vilken dag!!!!!!

 Suttit på toan halva dan.

Det började med huvudvärk i går som fortsatte idag. Mindre skönt.... Sen drog det ba till i magen så vare kört! Känner mej helt slut.

Ska försöka få i mej nånting att äta och hoppas på tur. Att det stannar kvar.....  Sen ska jag fortsätta med att packa upp och flytta grejer fram och tillbaka. När jag inte vet vart jag ska ställa allt så blir det att jag flyttar dom diiit för att komma åt nåt annat....sen flyttar jag samma grejer hiiit... Men men...det blir färdigt, men inte just idag precis! hehe

pojkarnas rum är väl i princip färdiga. Och det blev jättebraaa! :))



**************************************

 

Av Annica - 11 maj 2011 11:26

Fryzzzzer......


Ont i magen....


Kallsvettas...


Ont i huvet...


Kurering som gäller nu tills på lördag!

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards