Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Sommarjobb

Av Annica - 5 maj 2010 22:39

Nu har jag äntligen fått i väg en ansökan till kommunen för jobb i sommar. Och förhoppningsvis efter sommaren också...

Jag ringde först ner till bemanningen, men det gilldes inte alls utan en skriftlig ansökan skulle det vara. (Så var det inte på "min" tid ha ha) Där skulle jag skriva lite om mej själv. Åh...hur svårt är inte det? Att beskriva sej själv? Jag fick plocka fram alla mina vänners åsikter om mej och försöka få ner det. Det gick väl hyfsat, så nu får jag bara sitta och vänta på svar. (hoppas jag...)

Jag har sökt inom hemtjänsten. Har jobbat förut med dementa och trivdes jättebra me det. Man känner verkligen att man "gör nåt", och man får sååå mycket tillbaka. Ibland kan dom väl vara lika kinkiga som en treåring, men det hör ju till.


Båda pojkarna har varit helt friska i dag så dom kunde gå till skolan. Alexander har verkligen längtat efter skolan. Och det är ju bra så han gör det. Det kommer säkert en dag när skolan bara är pest...

Och Niklas, han älskar också sin skola. I dag fick jag samtal från träningsskolan om att vi är bjudna till dom på fika den 18:e i denna månad. Kul! Vi var ju där på studebesök kan man kalla det, för några veckor sen. Och Niklas tyckte nog att det var jättemysigt där. Och det tyckte mamma och pappa också. Såå mysigt! Där skulle jag nog trivas och jobba tror jag.


Näe, dags för kojjen nu kanske om man ska orka upp i  orgon bitti.


Natti natti!

 
 
Daniel

Daniel

7 maj 2010 13:50

Håller tummarna HÅRT att det fixar sej med sommarjobb!!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Jenn

Jenn

11 maj 2010 00:30

Fin blogg :) Nu är det frågestund i min blogg och skulle va gulligt av dej och ställa en fråga, kanske följa varann med Bloglovin också ? :) Have a nice day sweet

http://htt://pussycaatdoll.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards