Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Grötsläkte

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....


Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.


Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den så var jag tvungen att ta fram min lilla burk som jag har havregrynen i. Bakom mej står då Miira och låter glatt. Jag tittar bakåt och där står hon och pekar på min lilla gröna havregrynsburk och skrattar. Aha! Du vill ha gröt? Japp!! Det ville hon!!

Hon är precis som sin pappa när han var liten....han levde på havregrynsgröt. Till slut tog jag kontakt med doktorn. Jag tänkte, att det kan aldrig vara bra att bara äta gröt. Det går över....fick jag som svar.

Jag kan ju säga det att Han kan absolut inte äta havregrynsgröt idag. Han får inte ner den...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 08:38

Åhh, så trött jag var i morse!!!! Vaknade inte till förrän klockan var 7.15.   Medans jag höll på att hjälpa Niklas med hans kläder så ringer det på dörren. Va?? Den här tiden?? Då blir man lite misstänksam och tur då att man har "spionöga" på dö...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Skapa flashcards