Alla inlägg under juni 2011

Av Annica - 20 juni 2011 03:15

Klockan är nu 03.17

Blev väckt för knappt en timme sen av lilleman som kissat igenom blöjan och gjort nummer 2 också. Egentligen hade han inte kissat igenom...han har ju kommit i den åldern att det är intressant med snoppar och bröst osv... Så han hade petat snoppen över blöjkanten. Ha ha ha ja, då går det som det går......


Hur ska jag kunna somna nu då? Jag la mej strax efter 23.30 och vaknar jag efter ett par timmar efter att jag somnat, ja, då är det liksom tji att somna om... Suck!!!

Ja ja, hoppas lilleman somnar om i alla fall.

 

  



Av Annica - 19 juni 2011 22:07

Vilken dag!!!!


Tillbringade förmiddan på toa....sen har det bara fortsatt....


Nu har det äntligen stabiliserat sej! Skööönt!


Hoppas morgondagen börjar bättre...


 

Av Annica - 18 juni 2011 21:41

Har precis (nästan) kommit hem från jobbet. Hämtade Niklas hos hans pappa först, han har varit där när jag jobbade.

Lämnade en smutsig liten sötis med bläck ritat på både mage och ben. Och inte så lite heller. Tror till och med han hade i pannan. Fick tillbaka en ännu sötare pojke som är nybadad och nytvättat hår som doftar gott.  

Han hade med sej en Pippi-film från pappa idag också, så jag lovade att han skulle få se en liten stund innan det är läggdags. 


 

Av Annica - 17 juni 2011 21:47

Hemkommen från jobbet, sagt natti till lilleman som ville ligga i mammas säng ikväll, öppnat en öl och kollat fejjan. Jaha...va ska jag gö nura?

Har inte ens hätt på TV:n. Ska jag ringa nån? Hm...


Är man raslös eller...? hehehe


 

Av Annica - 17 juni 2011 14:25

Axeln och handen känns lite bättre idag. Jag har inte använt den så mycket heller, utan försökt att "dra" ut den istället. Stickningarna finns kvar lite grann men hoppas dom går över med lite mera gympa.  Om det ändå varit på vänster sida men det sitter ALLTID på höger. Det brukar återkomma med jämna mellanrum. Tyvärr...


Ska snart hoppa in i duschen, ska jobba ikväll. Barnen ska åka till pappa, förmodligen på fredagsgrillning! :)  Sen följer deras storasyster dom hit hem och är med dom tills jag slutar. Bästaste Sanna...


Sonen har varit hemma några dar också från Kramfors. Då har man fått mysa med Miira, mitt barnbarn. 9 månader och snabb som sjutton. I går lyckades hon klättra upp i fåtöljen själv. Men ner vart det sämre.... hehehe

Hundmaten är en annan favorit....


 




Av Annica - 16 juni 2011 22:56

En film jag kan se hur många gånger som helst!!!!!



 


Av Annica - 16 juni 2011 22:48

Första gången jag hörde Sara Varga´s låt tyckte jag inte alls om den! Men nu....den är sååå bra!



Irlnds bidrag var mina favvo!



 




Av Annica - 16 juni 2011 22:22

Kom hem efter jobbet med fullt hus. Mina tre söner, barnbarnet och en kompis till den äldste. Och så en hoppande och skuttande hund... Gissa vem som var gladast att jag kom hem?? hahaha Precis...hunden! Som alltid. Det är som om jag varit borta en månad om jag bara går till affårn. Men man känner sej ju alltid välkommen hem. Dom andra blev nog glada dom me´. (hoppas jag iaf)

Så nu har det vart fika innan läggdags. Trodde nog att lilleman sov när jag kom hem men....hm...inte det inte! ;P

Finns det nå godare än digestivekex med ost??? Det fick bli mitt kvällsfika. Mååånga...


 

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards