Alla inlägg under oktober 2010

Av Annica - 30 oktober 2010 21:49

Mina ben springer fortfarande fastän jag sitter stilla... Restless legs? Näe, jag har jobbat 13-21!!

Sprungit i stort sett heeela tiiiden. Känner att huvet gör sej påmint också nu...   Nytt pass i morgon, 7-16. 

 

Så de e väl lika bra att gå och lägga sej antar jag. Om de blir samma spring i morgon...så man orkar....

Av Annica - 26 oktober 2010 08:25

Men nå äre väll fan!! Tänk att denna kommunväxel aldrig ska fungera normalt!!!!. Heeela dan igår var den nere..... Och det verkar som om de blir repris idag dåra.   Börjar morron med att jag ska ringa skolan Vad händer? Kommer jag fram eller? Nääää... Ringer flera gånger, samma sak.

Ok att de kan bli problem ibland, men inte av och till ett helt läsår!!!  Det är så frustrerande. Ja vet, lägg ingen energi på sånt skit. Men jag blir så förrrrbannnnad!!

Av Annica - 24 oktober 2010 14:41

Har snart fått ihop ca 30 lådor med grejer och några säckar... Och de tar liksom inge slut!! hehe  Jag har ju den här veckan på mej att packa färdigt. Phu!!  Tur att de inte händer sååå ofta att man flyttar. Ingen favvogrej heller....

 

Fan, nyss vare nästan 7 veckor å nu äre ba 8 daaaar! =)

Blir skönt när man få komma in sen och börja packa upp. 

 

Behöver inte ens julstäda!! =D  Förhoppningsvis, de beror väl på hur pass urstädat de är.... :S Man har ju vare me om de värsta på vissa ställen man flyttat till!

 

Näe, nu äre källarns tur!! Irsch!! Ska man fara å rota bland grejer och de kryllar av både äckliga spindlar och stooora skalbaggar. Och halvdöa flugor som bara orkar lyfta en deci från golvet för att sedan ligga å kräla i källardammet. Gruuuvar!! Önskar verkligen att ja slapp..... :(

Av Annica - 22 oktober 2010 17:02

Nyss hemkommen från optikern... Tur att de finns proffshjälp å få! ;)  De blev inga svarta Björn Borg..... De bidde ett par Prada tunna metallbågar i silver istället.  Satt som gjutna... ;))

Vi hade samma åsikt vi som va där... Perfekt!

 

Så om ca 1½ vecka ska jag hämta dom. Men fyy fan, 6000 spänn för ett par briller!!!!!  Tur att jag hade kvar på min försäkring, annars har det vart 1300 till. Inte klokt ju!! Men va gör man inte för att se? :P

:))

Av Annica - 22 oktober 2010 14:23

Av Annica - 22 oktober 2010 13:26

"Wherever I lay my hat that´s my home..." 

Så sjunger Paul Young i en av hans låtar.  Så sant så!!

Om 9 dar har jag nycklarna i min hand till mitt nya hem.

Nya dörrar öppnas, nya möjligheter, nya rutiner...  Och ett nytt liv....som jag tänker ta vara på!!  Det gamla ordspråket håller än:

"Ta vara på livet, det går inte i repris"

 

Och de finns ju andra:

"Idag är färsta dagen på resten av mitt liv"

 

Sånt som jag ska påminna mej själv om....igen...och igen...och igen...

 


 


Av Annica - 21 oktober 2010 17:39

Nu äntligen har jag bestämt, tror jag iaf, vilka bågar jag ska ha till mina nya glasögon...  Det blev ett par svarta Björn Borg, modell lite större då...

 

Bara man kan vänja sej vid det där 80-talsstora bågarna. Fullt så stora som flugögon ärom ju inte , men stora ändå.... ;)   Men de e ju modeeernt så jag måste ju testa! hahaha

Av Annica - 21 oktober 2010 10:36


Jag är bara så jävla lycklig just nu...helt enkelt!!

 

 

 

Smile!!!!!

 

 

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards