Alla inlägg under oktober 2009

Av Annica - 7 oktober 2009 12:26

Jaha....då har jag försökt gjort en LO. Jag blev väl så där nöjd...men för och va den första är den väl helt OK?


  



Av Annica - 7 oktober 2009 10:01

Äntligen har jag fått sovit riktigt i natt. Känner mej så utvilad och har enegi så man orkar göra nån nytta idag. Skrattande

Har haft några nätter igen när jag inte sover, vaknar vid 4 halv 5 på morgnarna, och det är sååå jobbigt. Hela dan blir ju förstörd. Det känns som om man är bakis när man inte sover....

Men idag är jag PIGG!!


Alexander har studuedag idag. Lärarna skulle till Forsmos skogar idag. Vad dom ska göra där har jag ingen aning om... Men jag tror att Alex tyckte det var sååå skönt att få sova tills han själv vaknade. (vem tycker inte det är skönt?) Men Niklas han gick glatt till förskolan. Han är så intresserad av bokstäver nu, och han är jätteduktig att skilja dom åt. Ibland blir det lite fel, men en del känner han igen och visar med tecken vad dom heter. Och samtidigt försöker han uttala dom. Bra gjort!


Nu ska jag göra i ordning lite traderapaket som ska iväg och kanske dags att sätta ut lite fler annonser.

Av Annica - 6 oktober 2009 09:31

Har precis satt i mej en stadig frukost bestående av stekta grönsaker med bacon och lök, hallomiost och ett ägg. Och naturligtvis ett STORT glas vatten. Jag promenerade med barnen till skolan i morse så vi började gå 7.50 och jag var tillbaka hemma en timme senare. Alexander blev lite sur i morse, för granntjejerna skulle åka buss, men jag tyckte att vi skulle gå.... Sen var det Mindis tur, då tog vi en prommis innan det var dags för frullen. Så nu är det bara kaffet som fattas...."det andra" hann jag med en på vägen till skolan....


Ska väl sätta igång med lite sysslor sen då.....

Av Annica - 5 oktober 2009 19:02

Nu har jag pillat lite mer på sidan och försökt fått till den som jag vill ha den. När jag äntligen hade fått till den andra sååå bra tycker jag. Men det gick lite snabbare den här gången...kanske för att man suttit i timtal och provat olika grejer med den gamla.... Tungan ute


  

Så här konstig såg en av sidorna ut... Och det gick liksom inte att göra NÅNTING!!!! Men, men... sån´t e livet!


Nu ska jag ge min son lite kvällsfika. Han verkar lite trött.....

Av Annica - 5 oktober 2009 18:11

Då var det dags för första inlägget i "nya" bloggen. Har hållit på att jäklas med den "gamla" i helgen. Sidorna låser sej så jag kommer varken fram eller bak när jag ska redigera. Så till slut tröttnade jag rejält och gjorde en ny!! Så nu får ni länka mina vänner! Den andra finns ju också där det står vart jag finns...


Men visst blir man less när tekniken sviker...?

Tidigare månad - Senare månad

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards