Alla inlägg under mars 2011

Av Annica - 22 mars 2011 13:55


 

Av Annica - 22 mars 2011 00:02

Hm....Vad är det med internet...??

Bara hälften av vad man skriver kommer med.....


  


Dom här hittade jag på Nordlanders skor här i Sollefteå. När dom har rea, då är det verkligen rea! Sånt gillas!

Av Annica - 21 mars 2011 23:44

Förra inlägget ba försvann!!!!! Inte första gången det händer mej.....

Tänkte ju visa stövlarna jag fått av PJ.

Provar igen då.....och hoppas på tur!!!!


    











Av Annica - 21 mars 2011 23:35

Av Annica - 12 mars 2011 02:02

Tack för att du tar emot mej när jag faller....


Tack för att du löser mina knutar....


Tack för att du förstår....


Tack för att du har tålamod....


Tack för din omtänksamhet....


Tack för ditt stöd....


Tack för att du finns....


Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards