Alla inlägg under mars 2011

Av Annica - 23 mars 2011 22:12

I dag har varit en dag med tunga stunder emellanåt...  Man oroas för sina barn, man blir påmind om gamla minnen som inte är fullt så ljuvliga.

Återigen blir man påmind om hur man blivit sargad i kanterna.... När man tror att det är borta så är det alltid nånting som gör att det smyger sej in nånstans och sticks! Förut har jag tillåtit mej att känna efter för mycket, men det gör jag inte längre. Åtminstone inte alltid..... 

När alla splittrade och mörka minnen dyker upp i min hjärna och försöker ta över så tar jag fram min mobiltelefon och läser dom varma sms som ger mej positiv energi! Det hjälper! Mycket!  Låter kanske simpelt men det betyder en hel del för mej faktiskt.

Och jag vet, att nån dag, så kommer inte minnena tillbaka. men det kan ju ta tid....men  det får det väl ta.


Satt och läste igenom min blogg från 2009-2010 och inser att jag kommit en bra bit på vägen. Men den är fortfarande lång...



************************************

 



Av Annica - 23 mars 2011 08:13


Lär dej livets stora gåta


älska

glömma

och förlåta



*******************************

 

Av Annica - 23 mars 2011 07:55

Ääääälskar detta att jag kom ut på internet på 7de försöket!! Bättre än på det 10de i alla fall.


Hittade några gamla bilder:


   


Riktigt lik Lasse Flinkman på det översta va? hahaha Eller va han nu heter?

Man ser ju ut som värre UFO än vad man är.... =D



***********************************

  

Av Annica - 22 mars 2011 23:36

Näe...dags å sova kanske? Utan "snuff"?

Måste nog ta en morot först...är så hungrig...



********************************

 

Av Annica - 22 mars 2011 18:01

Enkel middag i dag med riktigt kryddstarka nudlar som både jag och Alexander älskar. Det är så att näsan börja rinna... hehe  Niklas fick lite mindre kryddor i sina. Han gillar inte riktigt mat åt det starka hållet.

Senare är det glass beställt av grabbarna.


Blir nog en tidig kväll för Niklas i kväll antar jag. han har varit med särskolan till Härnösand för att åka skidtävling. Gissa om han var stolt över sin medalj han fått?? Förs såg jag den inte. (han hade den innanför overallen) Så han hojtade till och höll upp den mot mej så jag skulle titta ordentligt. Han var sååå stolt! Berättade med tecken att han åkt skidor. Jag vet ju inte hur långt han åkte. Spåret var 300 meter, förra gången han åkte blev det 20 meter. Övning ger färdighet!!


Till helgen ska Niklas till Häggen för första gången på riktigt. Då ska Alexander få vara i centrum. Vad vi hittar på får ni höra om sen. ;)



**********************************


 

Av Annica - 22 mars 2011 16:15


 

Av Annica - 22 mars 2011 15:34


 




**********************************



 

Av Annica - 22 mars 2011 14:20

Hugo tycker inte om sina kläder han har på sej när det är så blött ute....


      


Inte sin nya bur heller. Han försöker ta sej ur när han får tillfälle genom "godisluckan". Ha ha ha     Fast nu hade jag ingen bild på det upptäckte jag....kommer en senare då....


  


Nybadad liten Hugo


Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards