Alla inlägg under januari 2011

Av Annica - 17 januari 2011 07:36

I dag känner jag mej riktigt less...trots att dagen knappt börjat!

Barnen åkte till sin pappa igår kväll, och det blir sååå tomt och tyst. Jag måste lära mej att utnyttja tiden till mej själv när dom inte är hos mej. Har liksom inte kommit dit än...  Men nu har jag bestämt mej för att åtminstone försöka.


Kan ju faktiskt börja med att hälsa på mina vänner, och dom bekanta som man säger till varje gång man möts på stan: 


-Men heeej! Va längesen!


Och så surrar man en stund om ditt och datt och skvallrar lite och så... Så avslutar man med:


-Du...jag ringer dej så kan vi träffas.


Joo, pyttsan!! Gör man derå? hahaha NÄÄÄ!!!


Men nu ska de bli andra bullar av degen! hehehe



Av Annica - 16 januari 2011 07:45

Snön bara vräker ner!!!!!! I går var de så kallt att man kunde fan inte ens gå ut med soppåsen.... Suck! Om de kunde bli sommar!!!!  Men de e klart: regnar det...då klagar vi på det. Äre för varmt...jaha...då är det inte bra heller.  Och så måste man ju banta in sej i bikinin... hahaha Varför är man aldrig nöjd? Hm...den evige sökaren...


Vaknade 01.30 inatt. Nästa gång jag tittade på klockan visade den 03.20 Så tyst, alla sover utom jag.  Och inte heller den granne som hade sex  vid den tiden. ASG!!! Slumrade till och vaknade igen 05.15 piiip!   (vad får mej att tro att ni finner mina sovvanor intressanta då...? hahaha)   


Grannarna ovanför tror jag tränar för ett maraton just nu. klamp, klamp, klamp.......  nån duschar hör jag.... och så klampandet igen då.... nu tror jag fan dom möblerar om också!!!    Charmigt att ha grannarna "inne i vardagsrummet" hahahah


Jaha, vart fanns den röda tråden i detta inlägg då??? Jag skyller på bristande sömn...eller nåt.... 

Av Annica - 12 januari 2011 11:25

Hela lägenheten vibrerar!!!! Huvet håller på


att gå i tusen bitar!!!!  Men va gör väl


det när man ska få en sprillans ny toastol


installerad? hahaha

Av Annica - 12 januari 2011 10:21

Den här fick jag av min son en gång...





Låt mej...


Låt mej få vara en trotsig tonåring,

jag kommer att bli vuxen.


Låt mej få skrika och springa iväg,

jag kommer att återvända.


Låt mej få hitta en egen väg,

jag kommer att söka.


Låt mej få snubbla,

jag kommer att resa mej.


Låt mej få deppa och vara sur,

jag kommer att bli glad igen.


Låt mej få hitta ett eget liv,

jag kommer ändå att lämna er snart.


Låt mej få ha hemligheter,

jag kommer att berätta dom sen, inte alla men många.


Låt mej inte bli sårad,

jag litar på er.


Låt mej få prata när jag behöver,

jag klarar inte det här själv.


Låt mej få gå när jag är redo,

men släpp mej inte helt.


Låt mej få komma igen och vara liten,

jag vill inte alltid vara stor.




                                                  

  Jonna Johnsson

Av Annica - 10 januari 2011 05:07

Åh, va less jag bliiiir!!!! Vad är det som gör att man inte sover. Man kan ju inte skylla på att solen tittar in eller att fåglarna kvittrar alldeles för högt....  Somnade ganska sent också dessutom...mm...konstigt....


Ska kolla om det är nån film på TV:n kanske...

Av Annica - 4 januari 2011 05:18

Vaken dåra.....suck!


Har tvättstugan idag från klockan 7...men man kanske kan smyga ner redan nu och börja tvätta...?

Då har jag ju tjänat ett par timmar i alla fall där.   Lite kaffe först så magen får jobba lite extra...och så ett glas samarin på det så är dagen gjord.


Tror jag gör så... 

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards