Alla inlägg under oktober 2010

Av Annica - 19 oktober 2010 17:15

Efter att sovit skitdåligt inatt fick jag inte på mej ansiktet förrän på eftermiddan idag...   Sen bar de iväg ner på stan, för Alex ville ha nya skor.  Asså, finns de inte ett par skor under 800-900:- lr? Det finns iof, men då kommer näsrynkningarna fram på min 10-åring....

 

Så va blev de då? Ett par skiiitsnygga vita dojer med halvhögt skaft för så där en 800:-.  Jag skulle kunna tänka mej dom själv...  Undra om han vill ha lika? hahaha  Och snart har han ju samma storlek som mej... hehe


                                                   

                                               Dessa par blev de!! Vill också ha... ;) 

 

Av Annica - 19 oktober 2010 11:05

Snart är det ett år sen som helvetet brakade löst här hemma... 

Har suttit och läst lite från ifjol va jag skrev då. Herregud!! Att jag tog mej igenom allt!! Det fattar jag inte nu... Fattar heller inte huur dåligt jag måste ha mått, vissa grejer kommer jag inte ihåg att jag skrivit ens en gång..  Skrämmande va som händer i ens hjärna under press och stress!

 Varje dag från dec-juli har varit en prövning...en utmaning...att jag över huvud taget kunde ta mej ur sängen varje morgon...  Men de var väl de enda jag gjorde också.

 

Snart ett år sen...ja...mycket har hänt. Mer än va man kunde föreställa sej. Trodde inte att det skulle komma nåt gott ur det onda. Men se de gjorde de visst!

 

Om drygt 1½ veecka flyttar jag ifrån det här huset till en lägenhet nere på stan. Känns bra!   Känner mej väldigt nöjd med min tillvaro, och jag ser fram emot mitt "nya" liv där jag bygger upp min självkänsla dag för dag,  beredd att lämna allt det gamla bakom mej!!

 


Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards