Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Ett år av prövningar

Av Annica - 19 oktober 2010 11:05

Snart är det ett år sen som helvetet brakade löst här hemma... 

Har suttit och läst lite från ifjol va jag skrev då. Herregud!! Att jag tog mej igenom allt!! Det fattar jag inte nu... Fattar heller inte huur dåligt jag måste ha mått, vissa grejer kommer jag inte ihåg att jag skrivit ens en gång..  Skrämmande va som händer i ens hjärna under press och stress!

 Varje dag från dec-juli har varit en prövning...en utmaning...att jag över huvud taget kunde ta mej ur sängen varje morgon...  Men de var väl de enda jag gjorde också.

 

Snart ett år sen...ja...mycket har hänt. Mer än va man kunde föreställa sej. Trodde inte att det skulle komma nåt gott ur det onda. Men se de gjorde de visst!

 

Om drygt 1½ veecka flyttar jag ifrån det här huset till en lägenhet nere på stan. Känns bra!   Känner mej väldigt nöjd med min tillvaro, och jag ser fram emot mitt "nya" liv där jag bygger upp min självkänsla dag för dag,  beredd att lämna allt det gamla bakom mej!!

 


 
 
Jeanette

Jeanette

19 oktober 2010 11:29

Långsamt kommer man längst sägs det..., du kanske behövde den här perioden för att verkligen inse att DU måste få må bra först och främst..

STYRKEKRAM..

Pst...
Det blir inte som man har tänkt sig, men det blir som det ska...

http://nettans.blogg.se

Annica

19 oktober 2010 17:55

De e sant! Man behöver ett "sorgeår" antar jag. kram

 
Ingen bild

Sandra

19 oktober 2010 11:35

Du är värd det bästa!!!
Du har en OTROLIG styrka!!
Kramar!

Annica

19 oktober 2010 17:53

Det går åt rätt håll iaf! kram

 
Ingen bild

VickyBanan

19 oktober 2010 11:38

Nu kan det bara bli bättre, Efter regn kommer alltid solsken, och jag tror din vinter kommer bli väldigt solig. Du klarar allt :)

Annica

19 oktober 2010 17:53

Ja, det tror jag me! Det känns bra! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Skapa flashcards