Alla inlägg under februari 2010

Av Annica - 2 februari 2010 21:19

Sååå otroligt trött man är!!!!!!!!!!! Sover jättedåligt på nätterna och vaknar hela tiden. Jag tror att det är sovrummet det beror på...  Vi funderar på att ha vårt sovrum på övervåningen istället...nån gång...


Det är ju i alla fall ganska bra väder i alla fall, så att man kan va ute lite.

Jag har fått ett motionspass i eftermiddag när jag var ute och skottade. Det känns vilka muskler man inte brukar använda.

Det kanske är därför man e så trött, för att man inte har kunnat vara ute på grund av denna kyla. Syrebrist direkt... Ingen vill väl vara ute när det är -26...?


Ska försöka lägga mej tidigt i kväll så jag är pigg i morgon bitti. Har sååå mycket att göra känns det som...och inget blir gjort!

Av Annica - 1 februari 2010 07:54

Dom är ju för härliga i "En annan del av Köping"!!  Jag älskar detta program. Jag och både Alexander och Niklas ser alltid det på söndagarna.


Trodde inte att det skulle bli kallare nu... Idag har vi -30 grader på termometern!!!!  Hur kallt kan det bli? Så det var till att bylta på med lite extra under täckisarna och jackan i morse. Alex tyckte nog att jag överdrev lite, men när han sen öppnade ytterdörren då var han nog glad att han var rejält påklädd!


Mindi gillar inte denna kyla heller. Hon pinkar nästan i farten när hon springer ut, snabbajsar och fort, fort in igen.


Det är nog bara jag som inte fryser hela tiden... Men då är jag ensam i familjen om att ha "tantbrus" också... Ibland är det mera, ibland mindre. Men nu tycker jag det har varit lite mycket mera på sistone. ha ha ha Fy bubblan, det är ingen höjdare precis! Men vad gör man? Gilla läget?


I dag blir det städ- och tvättdag... (lite som vanligt...?) Nu börjar det sina i garderoberna. Det värsta är att kör jag både tvättmaskin och tumlaren och sen använder micron samtidigt så åker säkringarna i denna kyla. Så man får tänka på vilka maskiner man använder samtigt.


Näe, andra koppen morgonkaffedags nu tror jag.

  

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards