Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

utnyttja stadsbussen

Av Annica - 18 januari 2012 14:06

Jag var riktigt laddad när jag åkte upp till sjukhuset med Niklas för att kolla hans magae som krånglat länge nu. Doktorn vi träffade var jättebra!Och jag behövde inte den uppladdning som jag skapat. Oftast är det ju så att man behöver "bråka" sej till lösningar....man är ju liksom van det....


Problemet just nu med Niklas mage  är förstoppning! Inte konstigt att han får hon efter varje måltid. Men han har ju ändå fått sköta magen något så när emellanåt, så förstoppning var ju ingen första tanke precis. Men men...nu vet vi

.

Sanna kom upp till oss på sjukan också. Det är ju så att när man varit på sjukhuset måste man ju fika också. Man kan ju bara prova att få med sej lilleman hem utan en fika. ha ha ha Det gååår inte! 


Efter fika blev det apotekets tur där Niklas och jag införskaffade var sin magmedicin. Snabb som han är så hann han ju in bakom disken och måste ju bara kolla allt. Knuffade bort farbröder för att göra plats att sitta osv.... Han är snabb den lille!


Sen vi flyttade har det ju blivit mindre bussåkande, så han blev överlycklig när han skulle få åka buss. 13.06 gick bussen från sjukhuset. 14.08 var vi hemma!! Eftersom han ba älskar bussen så beta vi av alla hållplatser som fanns. Man får ju åka gratis en timme! Niklas var heeelnöjd.

Men tro ni han var nöjd när vi skulle stiga av bussen efter att åkt denna timme?? Ha ha ha nej inte det minsta. Han ville åka mer. Vägrade att kliva av bussen nästan.... 



























Vi får ta en till bussdag framöver.


 
 
Ingen bild

sandra

20 januari 2012 10:57

Hallåååå! Vars e den där buss turen ni skulle ta till selsjön då????! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards