Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Gäster i förrådet?

Av Annica - 28 december 2011 17:53

Nu har jag bott i den här lägenheten sen i maj månad och har fortfarande ett rum som fungerar som förråd/skrotrum och i sista hand gästrum.


Det rummet skulle vara mitt alldeles egna rum där jag kan sitt och läsa i en skön fåtölj och pyssla med mina kort osv... Men huuur blev det då? Eftersom jag har ett rum "över" så är det så jäkla lätt att det hamnar en sak där för att det finns plats, man vet liksom inte riktigt vart man ska ställa just den här "saken". Sen ställer man dit en till...och en till....och några till också... Suck!!! Sen är det liksom fullt.

Hur många gånger har jag inte gått och längtat efter att få sätta mej där i fåtöljen med den där boken som jag skulle läst för längesen! Att få sätta mej vid mitt pyselbord där allt är organiserat... Men man har aldrig fått tummen ur!


Till nyår ska det faktiskt komma gäster som ska sova över och då kan jag ju inte trycka in dom som jag gör med alla grejerna. Ovanpå och överallt....

Sååå bra att jag äntligen får en spark i arslet och måste ta tag i det. För när man börjar brukar det ju ändå gå som en dans!   Så nu jädrar i min låda kommer grejerna att ryka!!


Kan ju visa hur eländigt det ser ut i dag.... hehehe


     


Oops!! hoppas inte mina gäster ser det här nu så dom inte vågar komma!!! Ha ha ha



































 
 
Jane

Jane

28 december 2011 20:43

Vad spännande att se hur det kommer att bli när du är färdig.
Kramar i massor finaste du / Jane

http://blogg.amelia.se/janes

 
dalkullan

dalkullan

29 december 2011 21:15

Oj du har att göra, hoppas det gick bra :)

http://dalarum.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards