Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Snoooozzzz

Av Annica - 20 oktober 2011 08:23

Har soooovit i natt!!!!


Åtminstone i 6 timmar. Somnade 1.30 och klev upp 7.30.  Hade ställt alla klockor runt 6.30 men snoosade en timme... Älskar denna funktion!! hahaha

Men vi hann så bra så.

Alexander var uppe först idag...hörde honom stöka på där ute i köket. I dag är det långdag för Alex på skolan så det blev till att packa lite extra mellanmål i ryggan. Smörgåsar, youghurt med mysli och saft blev nerpackat.


Bra idé att låta ungarna ta med sej lite extra att stoppa i munnen under dan så dom inte blir så trötta innan dan är slut. Han är nog så trött ändå när han kommer hem efter skolan. Men inte så trött att han inte orkar med kompisar och det är en faslig tur. För annars är risken ganska stor att han somnar i soffan....


Nu ska jag läsa morgontidningen, (fick den i morse som glad överraskning) dricka kaffe och lyssna/titta på "Vakna med the Voice".

Sen ska man väl försöka fixa till sej lite innan dags för fotgrafering. Har varit utan legitimation sen 1996 så det är nog dags att skaffa en nu!  


Kör försiktigt alla där ute!!

Jag hör på radion att många kanar i dike

i halkan!

 
 
Ingen bild

Anita Löfstedt

20 oktober 2011 08:56

Åhh jasg e också en znooozare :))

 
Jane

Jane

20 oktober 2011 09:16

Hoppas att Alex får en bra långdag!
Och att du blir kanon på fotot.

Dom ska ha en minnesgudstjänst för min bror Lördagen den 5:e November kl 18:00.
Jag hoppas att jag kan fixa till här hemma så att jag kan komma.
Min dotter fyller 18år och har bjudit hit hela sin särskoleklass på fest med alkohol inblandat.
Så jag måste hitta någon som kan vakta dom lite.

Men jag ska göra allt jag kan för att komma.
Kramar i massor finaste du / Jane

http://blogg.amelia.se/janes

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards