Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Jä funderä bärä.....

Av Annica - 5 september 2011 08:45

Sitter och kollar på "VAKNA med the voice" med en kopp kaffe. Dom är lagomt galna och underhållande. Älskar dom!!!


Hade två trötta pojkar vid frukostbordet i morse.

Men allt hanns med utan stress. Dom fick sova lite längre i morse. Det är ju alltid så att dom är lite tröttare på måndagar. Jag plockade fram morgonfika och Alexander ville ha lingongrova till frukost. OK, säger jag med ett pillemariskt flin. Grejen är den att det inte var lingongrova som låg på bänken, utan butiksbakat grovbröd med valnöt och russin. Hi hi hi Jag gjorde honom en smörgås med ost och frågade sen om den var god. Jaaa, säger han.

Då fick han veta vad det var. Fick bara ett rart flin tillbaka.

Har han vetat att det var valnötter i så har han aldrig smakat. Det erkände han....  Så han lovade att smaka nästa gång jag köpte nåt annat bröd med "grejer" i. ha ha ha Ungar!


I morse kom taxikillen upp och hämtade Niklas. Då var klockan 8.08 Den sista tiden jag fick när taxin skulle komma och hämta Niklas var 8.10 Men vissa kommer fem minuter tidigare. Och jäklar om man inte står där preciiis på klockslaget. Men den här killen är alltid så trevlig. Han säger bara lugnt när jag ursäktade mej att vi var sena: (fast vi inte va de egentligen)

  

"Int gö dä na. Jä funderä bärä på om han skull åkä. Int bli ja sur e."


Ha ha ha Den bäste: Ni vet säkert vem det är. Finns väl bara en som kör taxi och pratar brett och som är superlugn och supertrevlig.


Ha de gott mina vänner!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards