Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Sååå himla onödigt...

Av Annica - 22 augusti 2011 15:16

Många läser min blogg. Alla har olika anledningar till varför dom läser. En del för att glädjas med mej när det händer roliga saker i mitt liv. Och stötta när det händer tråkiga....


Sen finns det läsare som man bara blir ledsen av...


 Det är  dom som letar sej in här bara för att kanske hitta nånting "smaskigt" som man kan vidarebefordra till andra. Och då gör man det genom att både lägga till och dra ifrån. Det blir då en helt annan historia än vad jag skrivit.... Även kallat för ett rykte. Säkert samma människor som "hör" och "ser" saker på stan som man bara måååste gå vidare med. Och dom bryr sej inte ens att ta reda på om det verkligen stämmer det dom hört. Utan så snabbt som möjligt till så många som möjligt på kortast möjliga tid börjar käftarna att gå. Jag undrar vad dom får ut av det?

Jag får höra att jag gjort det och det.... Konstigt! För hur kan jag vara på två ställen samtidigt??

Har jag hängt ut nån här i bloggen? Nää...varken med namn eller handlingar! När samvetet börjar gnaga...då kanske man känner sej uthängd. Men ibland blir jag så rasande att jag har lust att faktiskt "hänga ut". Men serni det gör jag inte. Sååå roligt ska ni inte få.


Jag har gjort mina dumheter och jag har fått lida för det och tagit konsekvenserna. Men jag har ändå stått för det.... Och ibland har det gjort riktigt ont!   Man önskade ju att alla kunde stå för det dom gör, men dum som jag är så kan jag ta i försvar istället....

Det bästa vore om alla "smittobärare" kunde komma då direkt till mej och kolla om det verkligen var som dom hört. Men det är ju inte lika roligt förstås!


Allt detta skit och bråk är en stor orsak till att PJ och jag inte är tillsammans. Vem fan orkar med sånt? Ni kan gott få veta! Men fortsätt ni och prata och skvallra. Det finns ju fler ni kan försöra för......


Är verkligen trött på detta......


Ni kan ju faktiskt sluta att gå in här om det är så störande... Men där tror jag nyfikenheten tar över! Som sagt: ni kan ju stöta på nåt "smaskigt"


Men vet ni? 


LÅÅNGNÄSA!!



 



 
 
Millan

Millan

22 augusti 2011 15:49

:) Fy bubblan vad folk ska va sketna & lägga sig å tyckka till.

Hoppas att dem en dag får en massa sk*t själva & att deras klockor alltid går fel.....

Styrkekramar till dig & DU, kom ju på att vi ska pyssla en dag..ljusen!!

Kram Millan

http://vackraljus.blogplatsen.se

Annica

22 augusti 2011 15:53

Ja,,är lite trött på detta nu. Det är ju inte jag som är största boven precis...

 
Ingen bild

C

22 augusti 2011 16:44

men va jag bli ledsen å läsa detta.. så himmla typiskt vår lilla stad. Annica jag har gillat dej sen dag 1! Du ä snäll å rolig, fin å ärlig, härlig å vacker å så jäkla klok!!! du är en helt enormt underbar människa! Alla jäkla dumskallar som talar om dej bakom ryggen ska jag ge på moppen. De ä bara avundsjuka på dej för att du ä så bäst :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards