Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Money makes the world go around, the world go around........

Av Annica - 18 juli 2011 19:06

Mår illa!!!! Uuääähhh!!!    

Beror säkert på att jag varken vet om det är kväll, morgon eller natt...


Jobbade från 6.45 i går morse till 15.30 Gick väl bra de..... 

Brorsan och hans svåger kom och hämtade mej på jobbet, så vi åkte hem till mej och drack lite go´kaffe! Dom stannade väl nån tille eller så. Tänkte att jag skulle vila när dom åkt.....


17.20 ringer Nettan och undrar om jag vill vill hänga med på "Tupperware" . Visst, det kunde jag väl.  Hittade mycket jag ville ha men nöjde mej med en hållare för papper. En smart sådan naturligtvis eftersom det är "Tupperware".   Ville även ha den smarte lökhackaren. Synd det är så dyrt. Men den är verkligen värt sitt pris!!  Stoppa löken i en liten behållare, skruva igen locket, dra i snöret några gånger (ungefär som på en gräsklippare) och vips så är det KLART!! Några sekunder bara..... Och jag verkligen HAAATAR att hacka lök. Och dålig är jag på det också..... 

Efter "partyt" for vi till Nettan och surra på lite. Alex kom förbi också, det var kul. Längtar tills i morrn när killarna kommer igen.   


20.45 får jag ett samtal från jobbet..... Då blev jag lite så här att...ska jag svara...eller....? Men självklart svara jag!    Ville jag jobba natt??? Va? Jag hade ju gått av tidigare på förmiddan....... Hinner jag till klockan 21??  Äh, va gör man inte för Sollefteå kommun, självklart jobbar jag! hehehe Men jag kan säga att det var liiite kämpigt.

Hur ska jag då kunna somna ikväll??? Glömde ställa tiden så jag sov jättelänge idag..... Och så börjar jag 7.00 i morrn bitti igen. Hm...men.... MONEY MONEY MONEY!!!!!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards