Alla inlägg under december 2010

Av Annica - 15 december 2010 09:46

Var på julfest i går på särskolan... Sååå mysigt!! Bland de bästa julfester jag varit på. Det bjöds på glögg, julegröt och hembakta pepparkakor o lussebullar.  Dom spelade både instrument och sjöng solon.Myyyysigt


Det är sällan jag måste använda min Bricanyl, men i morse var jag tvungen att ta mej en dos. Undrar om de är kylan som är orsaken?  Eftersom jag nästan aldrig använder den så blir jag alltid så skakig när jag väl tar en dos. Får lite "plockkänsla" i fingrarna och får nästan ångest.... Blir rastlös i kroppen.... Ingen trevlig känsla!! Det är knapt man hittar rätt tangent man ska trycka ner ju....


Näe, ska man gå ner och kolla tvättstugetid då? När man är van å ha egen tvättmaskin....  :(

Av Annica - 12 december 2010 20:52

Har precis tagit mej ett välbehövligt bad efter magsjukan som satte i gång i dag... Lite bättre är de nog...springer inte på toa lika ofta, men illamåendet är allt kvar.

Hoppas barnen klarar sej! Alexander har varit hos sin kompis hela dan på order av mej så kanske han slipper den.

Nu har dom åkt till pappa....


Veckan dom är hos pappa är fruktansvärd!! Kommer man att bli van detta tro? Man är van att ha dom omkring sej jämt...det känns som om jag inte kan ta mej för nånting när dom inte är här. Jag blir som förlamad....

Men de e väl bara å gilla läget...

Av Annica - 12 december 2010 11:29

Trodde verkligen jag skulle klara mej från magsjukan... Jag har skrytit om att jag får aldrig magsjuka minsann... Skulle väl inte gjort det... Och snabbt kom den inte?? Utan förvarning dök den bara upp, och då skulle man behövt en blöja...

 Det bara vrider i magen heeela tiden.


Kan ju inte ens dricka kaffe=huvudvärk.... Får väl hoppas att de inte blir långvarigt.


Tur att barnen åker till pappa idag så dom förhoppningsvis slipper att bli sjuka dom också.

Kan väl trösta sej att den kommer nu...och inte till jul...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards