Alla inlägg under november 2010

=D

Av Annica - 4 november 2010 09:50

Trött, trött, trött......satt nog uppe lite för länge igår...


Ska väl fixa mej och gå ner till lägenheten nu och börja packa ur nåra lådor.

Alex och Niklas ska gå på badhuset med Sanna så jag har lite tid för mej själv där. =D

 Sen måste jag kolla var man hittar trådbackar för liten penning. Jysk kanske? Finns inte en enda garderob med hyllor!! Jo...två....


Men först massor av KAFFE!!!

Av Annica - 3 november 2010 21:32

Nu äre på G iaf.  Mina "flyttkarlar" har säkert kört 5 vändor med möbler och lådor, på drygt 2 timmar!! Wow! Snabba ryck!

Så i morgon hämtar vi min sprillans nya säng och ska då sova där bland alla lådor och möbler som står härsan och tvärsan.  Great dä!! ;))

 

Minstingen ha fyllt 7 idag så Sanna har varit här o ordnat litte kalas för honom mitt i allt kaos.


Tack Sanna för detta!!

 

Ska packa lite mer ikväll. Herre gud, de tar liksom aldrig sluuut! Hur mycket har man egentligen?? Man sparar och sparar och är värre än själva "Sopdoris" ju.... haha

 

Kanske man ska rensa sminklådorna i samma veva nura? Så man får köpa lite nytt... hehe

Av Annica - 3 november 2010 11:27

Ibland gör det bara så förbannat ont......

Av Annica - 3 november 2010 00:26

Känner mej lite trött...men kan inte riktigt somna....

Tänker på morgondagens flytt och en massa annat som snurrar i mitt huvud!

 

Saker man inte riktigt förstår...

Av Annica - 2 november 2010 21:06

Setat och kolla på "Sveriges skönaste familjer".  Men besviket!! Dom ena var ju värre än dom andra! Nästan lite pinsamt...  Man ska då titta på allt skit också...men i brist på annat så... :(

 

Annars har kvällen var sååå lugn. niklas o jag har vart själva ikväll. I morgon kväll blir de nog inte lika lugnt, för då börjar vi flytta alla grejer.

Vill ba knäppa med fingrarna så är de klart... Men tyvärr... 

 

Men de känns skönt att få börja nu.

 

Och nästa vecka kommer min bästis sen urminnes tider och hälsar på!!!!  =D Vi har inte setts på 1 år och 8 månader. Som jag längtar!!!!!!!

Av Annica - 2 november 2010 11:38

Japp!!


Äntligen har jag fått nycklarna!!  Hämtade dom i morse kl 8.  Gick runt och "möblerade" lite innan jag åkte hem 2½ timme senare...

 

En aning skabbigt äre nog på vissa ställen. Som målarfärg runt fönstren och så, men de skiter jag i. Lite blommer och gardiner så syns det inte. ;))

 

Men vilken härva av skarvsladdar jag måste skaffa!!!  Herregud, det finns 2 uttag i varje rum. Hm!

Men, men...allt ordnar sej, även med skarvsladdar efter väggarna. Efter listerna menar jag ju... =D

Av Annica - 1 november 2010 19:31

Suuuck!! 

 

Längesen jag hade migrän....men idag har den verkligen gjort sej påmind igen!!!! Har känts som om nån försöker få hål på skallen med det trubbigaste föremål den kan hitta...  

Med dunkande huvud och flimmer för ögona försökte jag ändå få nåt gjort. Har ju inte packat färdigt än.....

 

De e mycket nu....

 

Men tyvärr blev de soffan och en filt istället. Har knapra piller heeela dan utan att nåt hjälpt.

 

I morgon klockan 8 på morgon ska jag hämta nycklarna till lägenheten. Vilken tid!!!  Hoppas ba att jag slipper migrän i morgon då...

 

På onsdag kör vi grejer... =D

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards