Direktlänk till inlägg 25 juni 2010

Ögonfluss??

Av Annica - 25 juni 2010 11:48

I går blev vi bjudna till Simon och Katija i Kyrkdal på kaffe.  Simon ville ha fika så jag svängde ihop en snoddaskaka...kärleksmums...kramforskaka...ja...de
n har många namn denna kaka.  :D Men god är den!

Katijas mamma och faster och bror var också där, riktigt trevligt hade vi. Katijas mamma är väldigt pratsam och rolig. (inget illa menat Kickan, de e bara till det positiva hihi)


I dag åker Alexander till Resele till kompisar, så det blir bara jag, Rogga och Niklas hemma.  Det var tänkt att grannen skulle fira med oss, hade frågat brorsan och On, Katija och Simon....men i slutänden blev det bara vi kvar... Kanske Sanna kommer in en sväng i kväll när hon slutat jobba? Jag förstår att Katija och Simon vill vara i sin nya lägenhet. Man kommer väl i håg själv när man hade fått sin första lya! Åh, va man tyckte det var hääärligt!


Det blir väl lite sill och en nubbe (mer hade vi nog inte så det blir nog bara en ) och kanske lite grillat senare då. Vi får väl se... Det kanske blir bara slappa framför TV:n också. Om det inte är en massa skit bara, tycker att det brukar vara det när det är storhelg. På vardagarna kan det va huuur mycket som helst som är bra på TV:n, och sent!!!  Sen på helgerna, vad visas då?? Absolut bara skit!!


Efter att ha ätit penicillin i två omgångar har nog kroppen blivit lite känslig. Jag har nämligen fått ett öga som rinner och svullnar titt som tätt. Ögonfluss eller inflammation? Halsen känns inte heller bra, ont långt bak i lymfkörtlarna. Det är då väl också.... Vad kommer härnäst?? Jag bryter väl nå ben när jag går ner för trappan?? Shit, jag kanske inte ska säga så...då gör jag väl det!!  Ha ha ha


ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKÖN MIDSOMMARHELG!!!


KRAM PÅ ER!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards