Direktlänk till inlägg 9 april 2010

80-tal 80-tal 80-tal

Av Annica - 9 april 2010 11:01

Vaknade med två pölar hundkiss och hundbajs på två ställen... Suck! Jag tycker det är så synd att hon gör inne fortfarande. Vet inte hur jag ska göra med henne... Om hon ska få åka hem till sin "mamma" igen eller om jag ska kämpa på? Har haft Chiara i drygt 4 veckor nu. I bland är det bättre med kissandet och bajsandet, men rätt som det är så gör hon inne igen. Min man klve i hennes bajs i går kväll. Då hade hon gjort en så "fin" hög precis innanför sovrumsdörren... Jag nämner inte vad han sa, men han var definitivt inte glad!!

Så jag måste nog börja fundera hur jag ska göra... Det är ett jättesvårt beslut att ta.


Snart ska jag gå ner på stan och kolla efter en doppresent. Mina barns tremänning ska döpas i morgon. Funderar på vad man ska hitta på. Jag vill inte köpa nån silverkopp eller nån ljusstake i tenn eller bestick.... Det gör ju alla!

Har funderat på nåt häftigt halsband. Inte nåt med en nalle eller nåt sånt. Jag menar...han är bebis nu, men han blir ju faktiskt äldre. Han vill ju säkert inte ha ett halsband med nån nalle när han är i 7-årsåldern t ex. Nä, då får det bli nåt med mera sting i. Ha ha ha Ja...det visar sej vad jag hittar. Det är ett sånt dåligt utbud här i stan så det blir en utmaning att hitta nåt. Eller ska man köpa ett årgångsvin? Som lagras till hans 18-årsdag? Ha ha ha


I dag är det det tristaste väder av alla. Grått, småkallt och ruggigt. Man fryser liksom inuti benmärgen. Huuuga!! Och blött och grusigt och lerigt överallt. Nä, nu får våren sätta en jädra fart tycker jag. Den här årstiden hatar jag. Vinter, sommar eller höst går bra, men våren...? Får inte ens vårkänslor. När buskarna och träden får små knoppar eller när man ser lite grönt i rabatten som är på väg upp. då börjar jag må bra igen. Men inte detta mellanläge mellan vinter och vår. Det kan jag gärna hoppa över.


Nån fler som ska gå på 80-talsfesten i kväll på "Hörnan"? Tror det kommer att bli huuur roligt som helst. Måste ju rota i garderoben om man har nåt kvar från den tiden. En liten skinnjacka har jag i alla fall kvar. Googlade på Madonna från 80-talet för att kolla i fall man glömt hur man såg ut. He he   Och då kommer man i håg. Vilket mode det var. Men jag diggar verkligen 80-talet. Kläderna, musiken, det stooora håret... Ja, fast stora axelvaddar var väl inte sååå snyggt. Tycker jag inte idag i alla fall. Då tyckte man väl det...eller gjorde man det. Man kanske hade dom för att det var på mode då?

 
 
modellen jenny

modellen jenny

9 april 2010 11:41

Kolla mitt senaste inlägg, där står det allt om hur ja blev Fotomodell :D

http://wuffan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards