Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Fixade "tuben"

Av Annica - 8 mars 2010 09:50

Vad var det jag sa?? Lola hjälpte mej att få till detta strul med You Tube... Den som strular är väl jag. Så nuuu kan jag lägga in från "tuben" igen!


Var ju och tittade på lilla Chiara i går. Men nåt så mycket sött. Jag hann inte ens gå fram till henne... Hon "valde" mej istället för tvärtom. Sen satt hon med mej på kökssoffan mest hela tiden. Eller var det för att Alexander åt på en bulle som hon var sugen på?


Och vilket energiknippe, i motsats till Mindi. Jo, hon kan busa hon också men inte som denna tös. Nu är ju Mindi 2 år och Chiara 6 månader, så det är klart det är skillnad men jag hoppas dom kommer att trivas med varann!

Uppfödaren hade 14 kineser hemma: vuxna, 6-månaders och så några 8-veckors. Tror ni dom var gulliga?? Både med och utan hår.


Så nu ska jag skaffa en trimmer så jag kan trimma Chiara själv. Får se om Mindi går med på att jag trimmar henne också. Det är ju inte jag som brukar göra det...


Lilleman har feber i dag också. På sportlovet!! Typiskt! Han har varit pigg så länge, men när det blev varmare ute, så satte sjukan i gång. Snorig, febrig och väldigt trött...han tål sej inte själv ibland. Och då är det bara att ta en bok och lägga sej på vår säng med honom. Han brukar protestera, men han somnar ändå ganska snabbt. Och sen mår han lite bättre när han vaknar...

 
 
Ingen bild

sanna

11 mars 2010 17:58

Jag måste bara säga att i din presentation så står det att jag och simon är dina barnbarn sen tidigare :P det kanske du måste ändra på!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards