Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Fotomodell för en kväll

Av Annica - 25 februari 2010 22:30

Så duktiga ungarna är i Alexanders klass. Och i den andra klassen också naturligtvis. Tidigare har dom visat en "vattenfestival" där dom sjöng massor av sånger som handlade om vatten. Många av barnen sjöng solo. Det är så härligt att höra barnen sjunga sina solon. Dom sjunger verkligen av glädje!!

I kväll visades en pjäs som handlade om en luffare som hade en önskan att få vara kung... Där fanns dom som trollade, tjejer som hade gymnastikuppvisning och ett gäng som dansade "streetdance". Min son var konfiencer (hur fasen stavas det då??? Men ni fattar...?) och bar frack och där fanns också en stor kör klädda i röda och blå kåpor som sjöng jättefint. Helt otroligt! Dom går ju "bara" i 3:an...

Man blir så rörd när man står där och lyssnar och beundrar...man känner hur man fylls av kärlek....



Jag har ju berättat förut om mina hemska tänder som inte vill hålla ihop. Nu har ännu en bit lossnat från samma tand som det flög en bit ur före jul. Tur ändå att det var samma tand då. Jag måste väl ta mej i kragen och försöka masa mej i väg till tandläkarn så småningom. Jag tror dom får dra bort den, jag tror inte att det går att bygga upp den faktiskt. Halva tanden är ju borta!! Åååhhhh, varför??? När jag hatar tandläkarn mer än nåt annat!



Niklas har varit hemma i dag också. Han vilade först en gång på förmiddan och senare på eftermiddan så orkade han inte med sej själv ens en gång, så då fick han gå och vila en gång till. och han somnade nästan på stört.

Jag tycker att han har varit väldigt lite sjuk den här vintern jämfört med vad han brukar vara. Det normala förut var ju att han var hemma minst en dag i veckan. Så det kanske håller på att rätta till sej.

I och för sej har det ju varit ganska "stadigt" väder hela vintern också. Kylan kanske fryser ut alla basilusker som finns.


Men jag tycker ändå att det får vara nog med kyla nu. Jag vill ha soool!!! Och höra det droppa från taken och småfågelkvitter...



Jag har agerat fotomodell i kväll. Hihi  Det var Sanna som fotade mej, massor med foton! Hon är så duktig. Jag är ju ingen som tycker om att bli fotograferad. Jag blir så stel och så tycker jag att jag ser ut att väga dubbelt så mycket än vad jag gör. Men, men  hon skulle greja lite med fotona, så jag får väl se resultaten senare. Hon skulle sätta ut dom på Facebook. Huuuuu.......




 
 
Ingen bild

JN

27 februari 2010 15:22

Jodå, allt går att bygga upp. Bara det är yttepytte bit av tanden kvar så kan man bygga upp en ny. ÖVER halva min tand gick sönder, och den byggdes upp hur bra som helst. Fast välj inte det billigaste lagningsmedlet, för då kommer det pajja inom snar framtid.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards