Direktlänk till inlägg 24 november 2009

En månad kvar...

Av Annica - 24 november 2009 21:41

4 veckor kvar till julafton! Himmel, va tiden rusar fram. Och fortare går det ju närmare julen man kommer. Så nu är det väl dags att börja på riktigt. Grannen va så duktig ikväll som bakade lussekatter. Jag älskar lussekatter så det ska det bli här också!

Måste nog upp på vinden i morgon och kolla vad man har i adventsväg. Tycker man slänger nåt varje år för att det inte funkar..... Tror det börjar sina lite i jullådan.... Och man vill ju ha lite nytt också. Några nya tomtar till vårt "Tomteland" blir det säkert.

Måste ju sy gardinerna också!!!! Dom hade jag glömt.... 


Jag ÄLSKAR juuuulen!!!


 
 
Cia

Cia

24 november 2009 23:27

Skrev massor men allt försvann!
Degen gör jag själv och fryser in det som blir över för barnen när de är sjuka för de älskar att stå i köket!
/Kramiz

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
susse

susse

25 november 2009 06:55

Godmorgon..

ja nu har man landat efter den förbannade stormen..Konstigt. I skåne så får vi ALLTID de här tråkiga höststormarna..Ändå kommer det som en överraskning varje gång..skratt..

Ja tänk vad tiden går fort. snart jul..UNDERBAR TID...
Har börjar småpyssla i fönsterna nu..Är så mysigt när det lyser i fönsterna nu..

Ha de gott o a rädda om er.
Kramisar Susse

http://www.susse_69.se

 
Tessa

Tessa

25 november 2009 07:09

Jaa visst är det mysigt med julen, hela december tycker jag om då man bara kan slappa och myyyyysa ;-) KLART att det ska inhandlas nåt nytt till varje jul!
Vad fint du har gjort på bloggen :-D

http://tesza.bloggspace.se

 
Alle

Alle

25 november 2009 11:50

Jag är klar med mina fönster inför Advent och det känns jätte skönt!
Ska nog ta att baka lussekatter till helgen.
Hur gick det med "läckan" och jackorna ?
Hittade ni vad vattnet kom ifrån ?
Ha en bra dag.

http://www.alleswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards