Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Privat!!

Av Annica - 22 november 2009 18:52

Tack för era värmande kommentarer! Nu har jag fixat så att filmklippet är privat på You Tube. Det känns väldigt obehagligt att dom här elaka människorna pratar om vad Hitler skulle göra med barn med DS.

Så filmen finns kvar, men vi väljer själva vem som ska få äran att titta på den. Jag fattar inte att det finns såna människor.... Vad har dom fått för uppfostran? Eller är dom bara sjuka i huvudet helt enkelt? Vad skulle dom själva göra den dagen dom ska bilda familj, och kanske får ett barn med särskilda behov? Och dom här "knäppisarna".... Jag vet inte vad man ska säga om dom...  Ibland önskar jag att jag kunde va lite elak tillbaka, men tyvärr kan jag inte...

För att mitt hjärta rymmer inte sån´t, Jag har ett stort hjärta-av guld! Och det är jag så lycklig över!!






En av världens goa´ste....

 
 
Tessa

Tessa

23 november 2009 07:46

Det är ren elakhet i de kommentarerna, man kan inte ens skylla på "okunskap". Det är bra att du står över dessa människors elakheter för de är inte värda en enda tanke av er... Ditt hjärta av guld ska du fortsätta att använda till det de är menat för :)

http://tesza.bloggspace.se

 
Ingen bild

smulisen

23 november 2009 16:50

Hej!
Jag läste din blogg å tittade på bilderna på din son...gud så söt han är =)
en riktig liten goknul =)
ha en underbar dag kväll!
p.s skit i dom där dumma kommentarena...dom e bara svartsjuk för du har en sån söt/fin son!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards