Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Vi försöker stå på oss, annars gör dom andra det!

Av Annica - 22 november 2009 11:57

Måste visa filmen på vår älskade Niklas igen! Jag vill skriva på näsan åt den elaka delen av vår värld! Att Niklas kan lära så många människor hur man accepterar andra preciiiis som man är! Och man har den rätten att få vara det!

 

Tårarna rinner sakta ner för mina kinder....


Sitter här med blandade känslor....


Jag är en känslomänniska så jag har lätt att få "översvämningar" av mina känslor.


Just nu känner jag mej både riktigt ledsen och förbannad. Det har skrivits så fula kommentarer till niklas film. Jag vet att jag inte ska ödsla en massa onödig energi på dessa idioter som vräker ur sej nåt dylikt. Men jag gör det ändå....


När jag läser dessa kommentarer så vill jag bara bädda in Niklas i mitt skydd, men det hjälper ju inte vet jag. Han kommer att få höra hela sitt liv såna kommentarer som skrivits på You tube.


Jag är så ledsen att jag känner yrsel. Och vissa stunder kan jag jag tycka att det är bra synd om dom elaka människor som inte får chansen att träffa "en Niklas". Då skulle dom förstå det underbara i livet.


Ska vi ta bort filmen? tänkte jag... I nästa sekund så tänker jag: "Så fan heller!!" Och sen vill jag ta bort den i gen..... Jag blir så frustrerad....


Det är Sanna som gjort filmen, så hon ska få ta bort dom idiotiska kommentarerna. Men filmen får nog vara kvar....tror jag....vi får se....


Aaaaaaaggggggghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Varför?

 
 
Ingen bild

jag

22 november 2009 12:16

Men helvete vad jävulska förbannad jag bli!! Nicklas ä den absolut sötaste å charmigaste kille på denna jord hur fan kan nån skriva nå dumt om den finfina filmen?! Dom jett va alldeles störda i huvvet!!
Grrrrrrrrrrrr!!!!
Stå på dej å ha den kvar, den ä underbar precis som ni alla ä!!

 
Tessa

Tessa

22 november 2009 15:12

Det finns en anledning till att just NI fick Niklas och att han fick er som familj :) ni är underbara och Nicklas verkar vara en helt underbar liten kille, det andra står ni över!!

KRAM!

http://tesza.bloggspace.se

 
Förbannad medmänniska

Förbannad medmänniska

22 november 2009 19:50

Man blir så jävla förbannad att de finns såna där människor som inte har nåt vett i skallen!!! Jag känner ju inte er men jag kan känna med er när nåt sånt där händer!!! Fy F*******N säger jag bara!! Hoppas ni kämpar vidare å sprider glädje runt er (som jag tror att ni gör)
Kram!!

http://evaz.bloggplatsen.se

 
Millan

Millan

23 november 2009 11:32

Men fy vad otäckt.... trodde i min enfald att fördomar och okunskap var borta 2009, men ack ack.... Vad är det hos dessa människor som gör att dem bara måste förtrycka och hata folk som törs avvika från mängden. Varför kan inte alla acceptera och se det goda i allt som finns. Tur att Niklas valde att bli just er son.... han kan inta få bättre föräldrar! Era andra barn har ju oxå valt er och tillsammans är det ju några stycken! Kram på er.............

http://millanholmberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards