Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Frukost till toner av Orup

Av Annica - 8 oktober 2009 08:07

Helt ensam i hela huset...bara radion som spelar sin morgonmusik. Dricker en mugg kaffe och äter en smörgås och i övrigt är det "tyst". Kanske man ska ta fram symaskinen och sy överdragen till kuddarna på sängen. Jag sydde gardinerna i går. Blev faktiskt bra. Jag har fått "gamla" gardiner av en kompis och dom gör jag om nu. En längd är ca 150 cm bred. Tänk att man skulle ha så frutansvärt med tyg!! Fast det kommer väl tillbaka snart, ser att Jotex har dessa bågar igen. Ja ja, i rätt miljö så...


Jag ska fika färdigt och sen blir det nog några kuddöverdrag....


Ska visa resultatet senare!

 
 
susse

susse

8 oktober 2009 12:09

hej vännen.

Visst är det väl mysigt att sitta o mysa så lite ensam på morgonen o bara höra radion..Underbart..

Spännande med ditt syprojekt. hoppas man får se sen..

Här är med ett underbart väder i dag. Skön höstdag men som du säger, ALL skit syns..Men det är ju ingen risk någon tar den i fårn en så det får man ta tag i en annan dag..*L*

Ska ha pälsvård på "lilla" killen idag..

ha de gott
Kramisar Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Carola

Carola

8 oktober 2009 12:35

Nu har jag länkat hit!!

http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

8 oktober 2009 15:15

Hej Annica

Javissst har vi besökt våra sidor, men då hade du inte den här bloggen. Utan 123sida. Kul att du tittade in, jag blev jätte glad. Jag ska kolla runt lite hos dig, och viss får du ta min kärring......Men kom i håg om hon flyttar in hos dig blir du ALDRIG av med henne....hiihiii....
Ha det så bra och var rädd om dig.
Kram Inga.-LILL

http://www.123minsida.se/pysselmormor

 
Alle

Alle

8 oktober 2009 21:06

Jag har redan länkat till din nya blogg...gjorde det i går!
Din layout blev ju kanon!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards