Direktlänk till inlägg 20 april 2011

He-e-ej m-m-mammaj

Av Annica - 20 april 2011 13:36

Tjuriga små barn trots att dom är sjuka... hehehe


Har kämpat med Niklas för att han ska sooova en stund. I det tillstånd han var i så har han inte orkat med sej själv till slut. Vi valde nog kanske fel tid att vila på...det var visst skytteltrafik till varuintaget nedanför. Ett evigt jäkla pipande av alla backande lastbilar. Men tre böcker hann vi med  (plus att mamma somna visst till också...)  Men till slut blev ögonlocken fööör tunga i alla fall. :))

Så när han vaknar kan jag slå vad om att det är en "annan" unge som öppnar sovrumsdörren och säger: "He-e-ej m-m-mamma" med världens största leende!! :)


Nä en Alvedon sitter fint nu...fick lite ont i huvet när jag somnade till...host...läste för Niklas!! Och å väntar ju packningen! :D



**************************************

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 19 maj 2012 23:46

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni? ...

Av Annica - 6 februari 2012 01:12

**************************************   Jag flyttar bloggen hit för att se hur jag trivs med det!     ************************************* ...

Av Annica - 30 januari 2012 19:18

Jag fattar inte!!!! Är det verkligen meningen att man måste ställa sina soppåsar ute på balkongen för att soptunnorna inte töms???? Det är inte första gången det händer. Det var likadant före jul....och efter....och flera gånger till. Nu har jag fått...

Av Annica - 28 januari 2012 18:34

Jag hade så mycket i huvvet som jag skulle skriva ner.....   ....men nu är det bara tomt....   EKO...EKO...EKO...EKO...EKO...EKO ...

Av Annica - 27 januari 2012 15:38

Vad man mår dåligt när barn inte äter.....   Miira har ätit jättedåligt idag. Jag har provat det mesta men ingenting vill hon ha.   Tidigare på eftermiddan så rotade jag i skafferiet efter kaffe som jag skulle fylla på. För att komma åt den...

Amor Vincit Omnia


Skriver om det som för tillfället dyker upp i mina tankar...

SELECT LANGUAGE

MINA INLÄGG

 

KATEGORIER

ARKIV

ANTAL BESÖKARE

free counters

TITTA GÄRNA IN HÄR

TIDIGARE ÅR

RSS


Skapa flashcards